Hea teada


  1. Kasutaja
  2. Kaupmees

  • Kas mTasku on turvaline?

    Turvalisus on meie prioriteet! Võrreldes tavalise rahakotiga ei ole mobiilset rahakotti põhimõtteliselt võimalik kaotada või varastada.

    Lisaks telefoni ekraaniparoolile on mTasku isikustatud ning suuremad tehingud on kaitstud turvakoodiga.

    mTaskuga maksmiseks ei piisa vaid telefoni viipamisest, tehing toimib siis, kui on avatud äpp.

    mTaskusse lisatud pangakaartide andmed salvestatakse LHV panga makseprotsessori EveryPay turvalisesse kaardihoidlasse.

    Kõik mTasku tehingud on krüpteeritud ja on nähtavad ainult sulle.

    Kõik sinu mTasku kaudu antavad teenuse juhtimiskäsklused on signeeritud ning neid kontrollitakse topelt-serverite poolt iga toimingu korral.

    Lisaks sellele saab mTaskut kaitsta veel mitmes sammus:

    • Telefoni avamine PIN-koodi, sõrmejälje või naötuvastusega.
    • mTasku äpi avamisel mTasku salakoodi küsimine, sõrmejälje- või näotuvastus.
    • Salakoodi küsimine või sõrmejälje tuvastamine üle 50 € makse tegemisel. Salakoodita automaatmakse (kuni 50 €) saab lülitada sisse ja välja pangakaardi seadetes.

    Kus säilib tehingute ajalugu?

    mTaskus säilib mugavalt kõikide tehingute ajalugu. Makstes ostude eest mTaskuga, ei pea sa enam kaasa võtma paberkandjal ostutšekki.

    Kõikide tehingute nimekirja leiad mTasku menüüst „Tehingute ajaloo“ alt, kus on kuupõhiselt salvestatud ka kõik ostutšekid. Konkreetse kviitungi leiad kiiresti otsingu abil teeninduskoha või isegi kauba järgi.

    Tehingute ajalugu säilitatakse 2 aastat. Maksekaardi-kohase tehingute ülevaate leiad lisaks vastava maksekaardi alt, kui puudutad valimiseks sõrmega ekraanil sobivat kaarti ja valid „Tehingute ajalugu“.

    Soovi korral saad iga ostutšeki mugavalt pdf-formaadis edasi saata. Selle jaoks ava soovitud mKviitung ning vajuta nupule „Saada“. Raamatupidamisse saatmiseks peab ettevõte olema CostPocket klient.

    Sealsamas on võimalik vajadusel ka ostu tühistada. Tühistamine peab olema algatatud kassa poolt ning selle tulemuseks tagastatakse kasutajale vastava maksekanali kaudu tehingu summa.

    Tühistamine toimib ainult siis, kui kaupmehe kassasüsteem seda võimaldab.

    Kas mTasku töötleb minu andmeid?

    Sinu andmeid töödeldakse lepingu täitmise eesmärgil ning edastatakse kolmandatele osapooltele tehingu toimimiseks vajalikus ulatuses.

    mTasku võib edastada kaupmeestele ja kolmandate osapoolte sisusteenuste pakkujatele sinu nime, isikukoodi ja telefoninumbri ning maksetehingu andmeid juhul, kui sa oled aktsepteerinud vastava teenuspakkuja tingimused.

    Reklaami vms info saamiseks saad iga teenuskaardi puhul ise vastava kinnituse anda, tehes sobivad valikud vastava kaardi lahtri „Seaded“ all.

    Tehingute andmed hoitakse turvaliselt äpis ning neid ei edastata kolmandatele isikutele. Ostutšekid on kättesaadavad ainult sulle ja vastavale kaupmehele ning ei lähe sinu telefonist kaduma.

    Mida on vaja mTasku kasutamiseks?

    Mõnede teenuste puhul on vaja, et sinu telefoni oleks paigaldatud uusim tarkvaraversioon või NFC toega SIM-kaart.

    Loe lähemalt, mis on NFC SIM-kaart ning kuidas kontrollida, milline SIM-kaart on su telefonis.

    mTaskuga maksete tegemise eelduseks on mTasku rakenduse isikustamine. Rakendust on vaja isikustada ainult ühe korra ning selleks on võimalik kasutada Mobiil-ID, Smart-ID ja pangalinkide kaudu autentimist.

    Loe lähemalt selle kohta, kuidas alustada mTasku kasutamist

    Kuidas mTaskut pärast telefonist eemaldamist või telefoni vahetamist uuesti kasutada?

    mTasku taastamiseks laadi alla mTasku rakendus ning registreeri ennast uuesti kasutajaks.

    Leia seadete alt nupp „Taasta mTasku“, mis taastab sinu teenuskaardid ja kviitungid. Turvalisuse huvides tuleb sul pangakaardid aga uuesti lisada.

    Kui vahetad telefoni või kustutad mTaskust kogemata kehtiva Ühiskaardi, saad oma olemasoleva kaardi taastada ning kasutamist jätkata. Selle jaoks kustuta pärast mTasku taastamist Ühiskaart ja lisa see mTaskusse uuesti. Ühiskaardi taastamine on sulle lisatasuta.

    Mida teha, kui mõni kaart aeguma hakkab?

    Kui sul on telefonis lubatud mTasku rakenduse teavituste saamine, siis saad sa 30-päeva enne kaardi tähtaja lõppemist selle kohta vastava meeldetuletuse.

    Kui mTaskus on kaardi värv muutunud halliks, tähendab see, et kaart on aegunud ja ei ole enam aktiivne.

    Mida teha kui mobiiltelefon kaob või varastatakse

    Telefoni kaotamise või varguse korral tuleb mTasku koheselt sulgeda mTasku veebis või helistades Telia klienditeenindusnumbrile 123.

    Miks mul on vaja NFC SIM-kaarti?

    Telefoni NFC on vajalik ühenduse loomiseks validaatori ja telefoni ning selles asuva rakenduse vahel. NFC SIM-kaart on aga vajalik rakenduste, teenuste ja kasutajatega seotud andmete turvaliseks salvestamiseks ning NFC kaudu välisele seadmele esitamiseks.

    NFC SIM-kaart töötab telefonis nagu tavaline SIM-kaart või Mobiil-ID SIM-kaart. Seda saab kasutada aastaid ning selle väljavahetamiseks puudub otsene vajadus, kuni kaart ei saa kahjustada või kuni senine kaart uude seadmesse enam ei sobi. Lähitulevikus annab NFC tehnoloogia võimaluse lisada mTaskusse isikut tõendavaid dokumente, töötõendeid ning kontori- ja koduvõtmeid.

    NFC SIM-kaardi olemasolu oma telefonis saad kontrollida mTasku äpi seadetest.