Omaniku vahetus


Telia müüb oma mobiilse rahakoti ehk mTasku ärisuuna ning alates 01.06.2022 on mTasku uueks omanikuks Moneery OÜ.

mTasku kasutajad saavad mTasku äppi ja selle funktsionaalsusi harjumuspärasel viisil edasi kasutada, kui nõustuvad pärast nimetatud kuupäeva äppi avades uue omaniku kasutustingimustega.

Müügiotsus sündis tõsiasjast, et mTasku valdkond pole seotud Telia põhiäriga, mistõttu ei pruugi see teenus saada edasiseks arenguks kogu vajaminevat tähelepanu.

Telial on hea meel, et saab usaldada selle valdkonna edasise arendamise Moneery OÜ-le, kes on läbi erinevate võtmeisikute ka seni olnud seotud mTasku loomise ja kujundamisega.

Müügiga seoses liiguvad uuele omanikule kõik mTaskuga seotud õigused ja kohustused.

Enamus mTasku äpis sisalduvaid võimalusi jääb kasutajale samaks, mis tähendab, et mTaskuga saab endiselt tasuda ostude eest, teha annetusi ning mobiilsesse rahakotti erinevaid panga- ja kliendikaarte lisada. Ainsa erandina lõppevad mTaskus NFC SIM-kaardil põhinevad teenused. See tähendab, et uusi Ühiskaarte ja asutuste läbipääsuteenuseid edaspidi mTaskuga osta, luua ega kasutada ei saa.

Omanikuvahetuse tõttu muutuvad mTasku kasutustingimused ning privaatsusteade. Selle kohta saavad kõik mTasku kasutajad äpis ka vastava teavituse.

mTaskuga seotud küsimuste korral saate alates 01.06.2022 kirjutada e-posti aadressil info@mtasku.ee või helistada telefonil +372 66 595 88.


KKK


  • Kes on mTasku uus omanik alates 01.06.2022.a?

    Telia müüb oma mobiilse rahakoti ehk mTasku ärisuuna Moneery OÜ-le, kelle omanikud on läbi erinevate võtmeisikute olnud seotud mTasku äpi loomise, arendamise ja kujundamisega.

    Kuidas mTasku müük mind mõjutab ja kuidas ma mTaskut edasi kasutada saan?

    mTasku äppi ja selle funktsionaalsusi saad ka pärast omanikuvahetust harjumuspärasel viisil edasi kasutada. Selleks tuleb sul nõustuda 1. juunil 2022 äppi avades sulle kuvatavate uute kasutustingimustega. Eelnevalt saad uute kasutustingimuste ja privaatsusteatega tutvuda kodulehel www.mtasku.ee

    Kas omanikuvahetusega olen mTasku kasutaja automaatselt edasi?

    Kui oled eelneva 12 kuu jooksul mTasku äppi kasutanud, jääb sinu rahakott koos tehingute ajalooga alles ning teenuse edasiseks kasutamiseks pead lihtsalt uue omaniku kasutustingimustega nõustuma.

    Kui sa pole viimase aasta jooksul mTaskut kasutanud, kuid soovid seda tulevikus teha, tuleb sul mTasku äpp uuesti alla laadida ja seadistada. Sel juhul tehingute ajalugu ja lisatud teenuskaardid automaatselt kaasa ei tule.

    Millised teenused seoses omanikuvahetusega muutuvad?

    Ainsana lõppevad mTaskus NFC SIM-kaardil põhinevad teenused. See tähendab, et uusi Ühiskaarte ja asutuste läbipääsuteenuseid edaspidi mTaskuga osta, luua ega kasutada ei saa.

    Kas mTasku Ühiskaardi soetamise kulu hüvitatakse?

    Jah, juhul kui kaart ei ole vanem kui kaks aastat, hüvitatakse kaardi soetamisele kulunud summa (2 €) kasutaja isikukoodiga seotud piletisüsteemi kontole. Seda raha on võimalik kasutada sõiduõiguse ostuks ühistranspordis olemasoleva füüsilise Ühiskaardiga või peale uue Ühiskaardi soetamist ja isikustamist (isikukoodiga Ühiskaardi sidumine). Summa kantakse isikukoodiga seotud piletisüsteemi kontole hiljemalt 12.06.2022.

    Näide: mTasku Ühiskaardil on jääk 3.5 € ning kaardi soetamisele on kulunud 2 €. Uus jääk pärast tagastamist on kokku 5.50 €, mida saab kasutada sõiduõiguse ostuks ühistranspordis.

    Mis saab minu mTasku Ühiskaardil olevast rahast?

    mTasku Ühiskaardil olev raha jääb seotuks isikukoodiga piletisüsteemi kontol. Seda on võimalik kasutada olemasoleva füüsilise Ühiskaardiga või peale uue Ühiskaardi soetamist ja isikustamist (isikukoodiga Ühiskaardi sidumine) sõiduõiguse ostuks ühistranspordis.

    Kuidas saan tagastatud raha kasutada?

    Raha on võimalik kasutada sõiduõiguse ostuks ühistranspordis olemasoleva füüsilise Ühiskaardiga. Kui Ühiskaarti pole, siis tuleb kasutajal soetada uus füüsilisel kujul Ühiskaart.  Tagastatud raha ei saa kasutada uue Ühiskaardi ostuks, vaid see kantakse automaatselt sinu füüsilisele kaardile peale uue Ühiskaardi isikustamist. Seejärel saab raha kasutada sõiduõiguse ostuks ühistranspordis.

    Kas saan tagastamisele kuuluva summa küsida arvelduskontole?

    Jah, kui sa ei soovi Ühiskaardil olevat jääki kasutada, täida avaldus ja saada digitaalselt allkirjastatult klienditoe e-postile info@pilet.ee. Esita avaldus hiljemalt 31.08.2022. Avaldus peab sisaldama:


    • ühiskaardi numbrit
    • isikukoodi, millega on Ühiskaart seotud
    • väljamaksmisele kuuluv summat
    • nime, kelle arvele raha tagasi soovitakse
    • arvelduskonto numbrit, kuhu raha tagasi kanda
    • raha tagastuse põhjust (näide: Ühiskaardi sulgemine mTaskus)

    Kas saan tagastamisele kuuluva summa välja võtta sularahas?

    Jah, tagastamisele kuuluva summa saad välja võtta sularahas. Selleks pöördu klienditeeninduspunkti, mis asub aadressil Vabaduse Väljak 7, Ridango AS laud nr. 3, kus saad avalduse esitada paberkandjal. Kaasa tuleb võtta isikut tõendav dokument. Esita avaldus hiljemalt 31.08.2022.

    Klienditeenindus saali lahtioleku ajad:

    E 8.15–18.00
    T,K,N 8.15–17.00
    R 8.15–14.00

    Küsimuste korral pöördu klienditoe poole e-posti aadressil info@pilet.ee.

    Kuhu edaspidi mTasku teemadel pöörduda saan?

    Uuteks klienditeeninduse kanaliteks on e-posti aadress info@mtasku.ee ja telefon +372 66 595 88

    Kui soovin lõpetada mTasku äpi kasutamise, siis mida pean tegema, et minu andmed kustutataks?

    mTasku teenusest loobumiseks vali äpis menüü -> tegevused -> sulge mTasku